We tellen af...voor onze reis naar Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Wim en Harriët - WaarBenJij.nu We tellen af...voor onze reis naar Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Wim en Harriët - WaarBenJij.nu

We tellen af...voor onze reis naar Nieuw-Zeeland!

Door: Harriët

Blijf op de hoogte en volg Wim en Harriët

05 Januari 2017 | Nederland, Ommen

De laatste checklijstjes, de koffers bijna ingepakt....nog 2 nachtjes slapen!

Morgen onze vakantiegasten uitzwaaien en de laatste dingen regelen van ons bedrijf, zodat we (vooral ik) met een rustig gevoel het licht in kantoor uit kunnen doen.

Vrijdagavond nog even samen eten met onze (klein) kids, voordat we door Daniëlle en Anneke worden weggebracht naar Amsterdam.
We slapen een nachtje vlakbij Schiphol, zodat we in ieder geval nog een beetje kunnen slapen voor onze lange reis naar Nieuw-Zeeland met een stopover van twee dagen in Signapore.

We vliegen zaterdagmorgen met Signapore Airlines en blijven voor een stopover twee dagen in deze bijzondere stad.
Dinsdag vliegen we door naar Christchurch, het Zuidereiland.
Hier staat onze auto klaar en vertrekken we naar ons eerste overnachtingsplek in Pleasant Point. Er zullen nog 16 andere bijzondere overnachtingsplekken volgen.
Zes weken letterlijk aan de andere kant van de wereld, ondergedompeld worden in de adembenemende natuur.....

Bijzonder om dit te mogen ondernemen, wij houden jullie thuis een 'beetje' op de hoogte met reisverslagen en leuke foto's en wie weet met wat filmpjes....
Zodat we toch een beetje thuis blijven.

Het tijdsverschil met Nieuw-Zeeland is +12 uur, dus we hoeven ons horloge niet te verzetten.

Vluchtnummers:

Vliegtijd: 10.35 uur

17-02-2017: 23.55 uur SQ 324 Signapore - Amsterdam
Zaterdag 19-02-2017: 06.45 uur Amsterdam
Vliegtijd: 13.50 uur

We laten ons meenemen en gaan genieten, met in onze rugzak een kleine boeddha en travel angel.

Wherever you may wander
Wherever you may roam
May the Angels journey with you
And safely bring you home.

Liefs Wim en Harriët
Ommen, 5 januari 2017.

• 05 Januari 2017 - 12:57

Renske:

Lieve schatten ,

Heb het heel goed samen en pas goed op elkaar en blijf heel: Positief, over álles wat jullie overkomt.
    Ook wanneer het wat minder gaat.
    Blijf jullie met blijdschap volgen.

P.S. Heb je mijn [wolken Egneltjes nog ontvangen?

Liefs ,
    Renske.

• 05 Januari 2017 - 14:18

Greet Hooijer:

Lieve luitjes,

Heel heel heelll veel plezier en geniet van deze prachtige reis. Als jullie Babeth nog tegen komen geef haar dan een dikke kus van mij!! Voor jullie ook een dikke kus en knuffel!!
    Pas goed op elkaar en geen ongelukken maken.
    xxxxx Liefs Greet en Roel.

• 05 Januari 2017 - 17:53

Anja:

Schatjes, heel veel plezier en goed op elkaar passen. Wij verheugen ons op jullie reisverslagen. Fijne tijd, dikke smok

• 05 Januari 2017 - 22:24

Jenneke:

Leuk hoor. Zo blijven we op de hoogte. Heel veel succrs met de laatste loodjes en dan heeeel veeeel genieten samen. Het zal een hele belevenis worden.
    Liefs Jenneke

• 05 Januari 2017 - 22:58

Daan:

Wat ontzettend leuk dat jullie het thuisfront op de hoogte houden via een blitse Waarbenjij.nu!
    Eerst nog een nachtje slapen in jullie eigen vertrouwde bed, de laatste fijne knuffels uitwisselen met Yara, de laatste puntjes op de i en.... gaan!!
    Ik kijk enorm uit naar de verhalen, kiekjes en wat al niet meer!
    Maar nu nog niet... Eerst is er nog morgen; de uitzwaaidag.
    Slaap lekker, alle liefs en tot morgen!

Kusje van Daan

• 08 Januari 2017 - 10:41

Ria:

Lieve Harriet en Wim,
    Bijzonder om met jullie mee te mogen reizen naar de andere kant van de wereld! Op het moment dat ik dit schrijf, zijn jullie al in Singapore. Geniet van deze stopover en voor dinsdag alvast een goede vlucht!
    Liefs, Ria

• 15 Januari 2017 - 18:06

Carel:

Ben benieuwd. ...

• 16 Januari 2017 - 16:04

Carla Akkermans:

Lieve mensen
    Geniet van jullie geweldige reis, dat gaat zeker lukken want ik ken jullie een beetje en ook het land waar jullie nu zijn. Ben er zelf ook een aantal keren geweest zoals je weet.
    Ik heb al een paar foto's van jullie ontvangen op de app dus het begin is gemaakt.
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en wens jullie nogmaals een fantastische reis .
    Dikke knuffel van mij,
    Carla.